back

Kennis

Hoe kan je empathie structureel een plek geven in je klantbeleving?

50% van de klantbeleving gaat over hoe een klant zich voelt. Klanten, of het nou om B2B, B2C of non-profit gaat – zijn namelijk net mensen. 😉 En bij mensen gaat de ratio en de emotie hand in hand. Het een kan niet zonder het ander. En dus wil je als bedrijf of organisatie nadenken welk gevoel je wilt dat klanten bij jou hebben. Het Seven Es Framework geeft je de handvatten om dit gevoel ook consistent te waarborgen; welke medewerker, in welke rol, je klant ook te spreken krijgt.

De Optimale Klantbeleving Podcast

Klantbeleving is een enorm vakgebied waar veel over te zeggen is. Wanneer je als organisatie wilt beginnen met het introduceren van klanttevredenheid of een klantgerichte aanpak; kom je in een fantastische – maar ook complexe wereld. Klantbeleving. Zo simpel en toch ook weer complex.

Om als gids voor jullie organisatie of bedrijf te functioneren; ben ik de Optimale Klantbeleving Podcast gestart.

In deze podcast neem ik je mee in de wereld van klantbeleving. Als ik zeg klanten, dan bedoel ik: klanten, gebruikers, clienten, studenten – simpelweg zij die jullie dienen. Mijn doel is om je te inspireren met verdiepende content én praktijk voorbeelden om jullie klantbeleving te optimaliseren. Welke functie je ook hebt, als je hart voor de klant hebt ben hier op de juiste plaats. Want het neerzetten van een sterke klantbeleving doe je samen.

Mijn intentie is dat je elke aflevering weer 1 handvat hebt waarmee jullie je klantbeleving kunnen versterken. Waarom? Omdat klantbeleving dé key is naar meer klanten en blijvende klanten én het – wanneer je het goed aanpakt – betrokken medewerkers creëert.

Aflevering 1: Hoe kan je empathie structureel een plek geven in je klantbeleving?

Goed nieuws! Want de eerste aflevering staat inmiddels online. In deze aflevering leg ik je uit hoe je empathie structureel een plek kan geven in je klantbeleving. Aan de hand van het Seven Es Framework, leg ik je uit hoe je een consistente klantbeleving kunt realiseren; juist ook in organisaties waar klanten met verschillende medewerkers van het bedrijf in contact komen.

Hieronder vind je het framework en de voorbeeld case waar ik je in de podcast in mee neem.

+ view the comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

L

B

Welkom bij LUX BRANDS

Een full-service merk- & marketingbureau. Bij LUX BRANDS zijn bouwen we graag aan een unieke beleving voor elk merk of campagne. Ieder teamlid van LUX heeft haar eigen expertise en dat maakt dat we met plezier veel uiteenlopende projecten met elkaar kunnen realiseren.

Meer over LUX

 01

De baptistengemeente Ichthus in Waddinxveen kwam bij ons met de vraag of we hen konden helpen met een rebranding. Er was behoefte aan een sterke huisstijl en een nieuwe website. Daar zijn we met veel enthousiasme ingedoken; met dit prachtige eindresultaat als gevolg. BEFORE De transformatie is ook altijd mooi om te zien. En de […]

02

Bij LUX BRANDS gaat het niet alleen om leads genereren of tijdelijke marketingcampagnes. Wij richten ons op het creëren van een unieke klantbeleving die écht raakt. In deze blog lees je meer over hoe wij met oog voor beleving, schoonheid en resultaat, bedrijven helpen hun verhaal te vertellen. Of het nu gaat om een volledige […]

03

Na jarenlange ervaring binnen de marketingsector, begon bij Elsa in april 2023 een langgekoesterde droom werkelijkheid te worden. Met een sterk verlangen om een marketingbureau op te richten en krachten te bundelen met andere professionals, zette Elsa in mei 2023 de eerste stappen voor LUX BRANDS. Samen met Rebecca (vormgever), Nienke (copywriter) en Melanie (vormgever) […]

The LUX LIST

•  join for exclusive emails  •

The LUX LIST houdt je op de hoogte van onze projecten en nieuwste blogs. Je ontvangt inzichten om jullie merk verder door te ontwikkelen en manieren hoe je voor meer betrokkenheid kan zorgen bij (potentiele) klanten. Alsof je ons even op kantoor hebt, maar dan digitaal.

L

b