
50% van de klantbeleving gaat over hoe een klant zich voelt. Klanten, of het nou om B2B, B2C of non-profit gaat – zijn namelijk net mensen. 😉 En bij mensen gaat de ratio en de emotie hand in hand. Het een kan niet zonder het ander. En dus wil je als bedrijf of organisatie nadenken welk gevoel je wilt dat klanten bij jou hebben. Het Seven Es Framework geeft je de handvatten om dit gevoel ook consistent te waarborgen; welke medewerker, in welke rol, je klant ook te spreken krijgt.
De Optimale Klantbeleving Podcast
Klantbeleving is een enorm vakgebied waar veel over te zeggen is. Wanneer je als organisatie wilt beginnen met het introduceren van klanttevredenheid of een klantgerichte aanpak; kom je in een fantastische – maar ook complexe wereld. Klantbeleving. Zo simpel en toch ook weer complex.
Om als gids voor jullie organisatie of bedrijf te functioneren; ben ik de Optimale Klantbeleving Podcast gestart.
In deze podcast neem ik je mee in de wereld van klantbeleving. Als ik zeg klanten, dan bedoel ik: klanten, gebruikers, clienten, studenten – simpelweg zij die jullie dienen. Mijn doel is om je te inspireren met verdiepende content én praktijk voorbeelden om jullie klantbeleving te optimaliseren. Welke functie je ook hebt, als je hart voor de klant hebt ben hier op de juiste plaats. Want het neerzetten van een sterke klantbeleving doe je samen.
Mijn intentie is dat je elke aflevering weer 1 handvat hebt waarmee jullie je klantbeleving kunnen versterken. Waarom? Omdat klantbeleving dé key is naar meer klanten en blijvende klanten én het – wanneer je het goed aanpakt – betrokken medewerkers creëert.
Aflevering 1: Hoe kan je empathie structureel een plek geven in je klantbeleving?
Goed nieuws! Want de eerste aflevering staat inmiddels online. In deze aflevering leg ik je uit hoe je empathie structureel een plek kan geven in je klantbeleving. Aan de hand van het Seven Es Framework, leg ik je uit hoe je een consistente klantbeleving kunt realiseren; juist ook in organisaties waar klanten met verschillende medewerkers van het bedrijf in contact komen.
Hieronder vind je het framework en de voorbeeld case waar ik je in de podcast in mee neem.

+ view the comments