
Een grote ๐ฎ๐ช๐ด๐ค๐ฐ๐ฏ๐ค๐ฆ๐ฑ๐ต๐ช๐ฆ over B2B?
Dat bedrijven ๐ซ๐๐ญ๐ข๐จ๐ง๐๐ฅ๐ beslissingen maken.
Achter elk bedrijf zitten meerdere individuen.
En een individu, is net zo goed een mens zoals jij en ik.
En mensen beslissen zowel ๐๐ฆ๐จ๐ญ๐ข๐จ๐ง๐๐๐ฅ als rationeel.
๐๐ฐ๐ฌ ๐ป๐ข๐ฌ๐ฆ๐ญ๐ช๐ซ๐ฌ.
Wanneer je aanneemt dat er alleen rationele keuzes gemaakt worden; kan je wel eens flink misgrijpen op groei.
Emoties spelen namelijk onbewust; als fundament รณnder de rationele keuze; altijd mee.
๐๐ฐ๐ฌ ๐ป๐ข๐ฌ๐ฆ๐ญ๐ช๐ซ๐ฌ.
Inzetten op klantbeleving en empathie onderdeel laten zijn van je Customer Experience is cruciaal om je waarde en potentiรซle aankoop te verhogen.
Omarm dat mensen mensen blijven.
๐๐ฐ๐ฌ ๐ข๐ญ๐ด ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ฐ๐ฎ ๐ป๐ข๐ฌ๐ฆ๐ฏ ๐จ๐ข๐ข๐ต.
Zorg dat (oprechte) empathie onderdeel van je Klantbeleving Strategie wordt en ontdek wat er gebeurd.
โโ
Shorts zijn korte inspirerende teksten die je aansporen om eens stil te staan: hoe zit dit eigenlijk bij ons?
โโ
๐โโ๏ธ Hi ik ben Elsa!
๐ Als Klantbeleving Optimalist help ik bedrijven met het optimaliseren van de klantbeleving, met als resultaat loyale klanten, nieuwe klanten, groeiende bedrijfsresultaten รฉn als cerry on the cake: meer voldoening bij je medewerkers.
โ Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Laten we bellen. https://lnkd.in/eEDYMETz
Foto:ย Linda Blok
+ view the comments