back

Cases

Everywhere4U; een bedrijf met grote plannen en een missie-gedreven hart

Eind 2023 kwam ik (Elsa) via onze gezamenlijke netwerk in contact met Jos van Dam, mede-eigenaar van Everywhere4U (E4U). E4U is een kantoorverzamelgebouw met twee locaties in Woerden en een aantal andere locaties waar Jos en zijn compagnons aan mee ontwikkeld hebben.

In ons gesprek kwamen we al snel uit op dat wat we gemeenschappelijk hebben: ons geloof. Wat me direct opviel aan Jos was zijn open houding, zijn oprechte interesse en zijn missie-gedreven hart. E4U is een commercieel bedrijf, maar het is mooi om te zien dat niet alleen bij Jos, maar ook bij de andere eigenaren er een groot verlangen zit om waarde toe te voegen aan de markt waar zij zich in bevinden.

Begin 2024 gingen we om tafel en kwam er een handtekening onder de eerste samenwerking tussen E4U en LUX BRANDS, en sinds die tijd zijn er meerdere projecten gevolgd.

Zo hebben we voor E4U:
– De lopende marketing uit handen genomen (social media + een maandelijkse nieuwsbrief)
• Voor social media doen we het beheer, bedenken we de content – in overleg met E4U -, schrijven we de content en creeren we de bijbehorende visuals.
• Voor de nieuwsbrief verzamelen we elke 6 weken informatie, schrijven we de content en zorgen we voor een aantrekkelijke en goed leesbare nieuwsbrief voor huurders van de E4U locaties.
– Een klantverhalendag op poten gezet. Zes huurders van de Trasmolenlaan in Woerden werden geïnterviewd en gefotografeerd en deze content gebruiken we voor de blog, social media en de nieuwsbrief. Lees hier bijvoorbeeld het verhaal van huurder Clever Republic (data intelligence) of hier het verhaal van Vera Dekens, eigenaresse van Chabo Bags – die zowel kantoor als opslagruimte huurt bij E4U.

Fotografie door Ilse van Dijk; concept door LUX BRANDS

E4U Investeringsfonds
Daarnaast hebben we zowel in strategie, copywriting als vormgeving mogen helpen bij het opzetten van het investeringsmemorandum en creëerde we de presentatie voor het investeringsevent.

E4U heeft, zoals ik in de titel al noem, mooie plannen voor de toekomst en één daarvan is het ontwikkelen van diverse panden met oog voor de doelgroep van het pand en de regio. De aankoop van hun eigen locatie aan de Trasmolenlaan was stap 1 om deze doelen te realiseren. De investering is inmiddels bijna volledig opgehaald, een prachtig resultaat wat ze met elkaar bereikt hebben in een paar maanden tijd.

(Mocht je meer over deze en toekomstige investeringsmogelijkheden willen weten bij E4U, dan kan je je hier aanmelden voor het investeringsmemorandum en de nieuwsbrief van het E4U investeringsfonds.)

Daarnaast hebben we zojuist een mailcampagne gelanceerd voor het netwerk van de eigenaren van E4U, met focus op het informeren en betrokken maken van het netwerk rondom de huidige en toekomstige investeringsmogelijkheden. Hiervoor hebben we het technische gedeelte gerealiseerd, de funnel uitgedacht, de copy geschreven en de mailings in een passende vormgeving gezet. Met mooie eerste resultaten, want na de eerste mailing naar bijna 500 mensen heeft maar liefst 44% de mail geopend en heeft 13% na het lezen van de mail, het investeringsmemorandum gedownload.

Merkstrategie & Branding
Inmiddels zijn eind augustus ook gestart met het merkstrategie & branding traject om een duidelijke basis voor de toekomst neer te leggen en de huisstijl van E4U een nieuwe, frisse uitstraling te geven die past bij de plannen, de doelgroep en het hart van E4U. We kijken er naar uit om te zien welk resultaat dit traject gaat brengen en we danken E4U voor het vertrouwen dat ze steeds weer in ons uitspreken.

TEAM

Aan dit project hebben meegewerkt:
Copywriters: Nienke Kruijt (klantverhalendag + merkstrategie), Brecht van Nierop (alle andere copy)
Vormgeving: Melanie Scheffers (drukwerk + socials) & Rebecca Schalk (website, mailings + presentatie)
Strategie: Elsa Schaddelee
Projectmanagement: Annet Blonk + Elsa Schaddelee

+ view the comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

L

B

Welkom bij LUX BRANDS

Een full-service merk- & marketingbureau. Bij LUX BRANDS zijn bouwen we graag aan een unieke beleving voor elk merk of campagne. Ieder teamlid van LUX heeft haar eigen expertise en dat maakt dat we met plezier veel uiteenlopende projecten met elkaar kunnen realiseren.

Meer over LUX

 01

De baptistengemeente Ichthus in Waddinxveen kwam bij ons met de vraag of we hen konden helpen met een rebranding. Er was behoefte aan een sterke huisstijl en een nieuwe website. Daar zijn we met veel enthousiasme ingedoken; met dit prachtige eindresultaat als gevolg. BEFORE De transformatie is ook altijd mooi om te zien. En de […]

02

Bij LUX BRANDS gaat het niet alleen om leads genereren of tijdelijke marketingcampagnes. Wij richten ons op het creëren van een unieke klantbeleving die écht raakt. In deze blog lees je meer over hoe wij met oog voor beleving, schoonheid en resultaat, bedrijven helpen hun verhaal te vertellen. Of het nu gaat om een volledige […]

03

Na jarenlange ervaring binnen de marketingsector, begon bij Elsa in april 2023 een langgekoesterde droom werkelijkheid te worden. Met een sterk verlangen om een marketingbureau op te richten en krachten te bundelen met andere professionals, zette Elsa in mei 2023 de eerste stappen voor LUX BRANDS. Samen met Rebecca (vormgever), Nienke (copywriter) en Melanie (vormgever) […]

The LUX LIST

•  join for exclusive emails  •

The LUX LIST houdt je op de hoogte van onze projecten en nieuwste blogs. Je ontvangt inzichten om jullie merk verder door te ontwikkelen en manieren hoe je voor meer betrokkenheid kan zorgen bij (potentiele) klanten. Alsof je ons even op kantoor hebt, maar dan digitaal.

L

b