
Rovero Systems B.V. verkoopt sinds 1968 hoogwaardige foliekassen, tunnels, fruitoverkappingen en schaduwhallen over de hele wereld. Een bijzonder bedrijf, waar niet alleen een kwalitatief hoogwaardig product verkocht wordt, maar waar ook de mens centraal staat.

In 2023 bedacht en ontwierp Elsa al een prachtig magazine voor Rovero en in 2024 mochten we dit verder opvolgen door alle uitingen van Rovero stapsgewijs in deze nieuwe huisstijl te verwerken.
Zo zijn we in de eerste helft van 2024 als team bezig geweest met:
– De rebranding van de website + alle subpagina’s.
– Rebranding van veel bestaande en nieuwe brochures.
– Rebranding van de presentaties van Rovero.
– Het ontwerp en de bedrukking voor de nieuwe sprinters van Rovero (bedrukking in samenwerking met onze partner VrekaDesign).
– Uitdenken + vormgeven van de campagne ‘De slimste weg naar groei’ die op verschillende plekken in het land voor een week zichtbaar was. O.a. langs de A2 en in verschillende steden en dorpen waar veel van de (potentiële) klanten van Rovero zitten.
– Mail campagne richting potentiële klanten in Amerika (met 15.000 mensen op de lijst die nog niet eerder een mail hadden ontvangen), waar Rovero in juli voor het eerst op de grote beurs Cultivate stond. (De beurs was zeer succesvol! Uiteraard niet alleen door de mailing, maar dit heeft ook zeker bijgedragen.)
– Vormgeving van de beursstand voor het Cultivate Event in USA en een beurs in NL
– Vormgeving van de nieuwe offerte layout voor het product Horti-House
Al met al prachtige projecten waar we met veel plezier als team aan gewerkt hebben! We zijn erg dankbaar voor het vertrouwen en deze goede samenwerking. Voor de komende maanden staan er ook weer mooie projecten op de planning waarin we Rovero mogen ondersteunen.



TEAM

Aan dit project hebben meegewerkt:
Copywriters: Brecht van Nierop
Vormgeving: Melanie Scheffers & Rebecca Schalk
Strategie & Projectmanagement: Elsa Schaddelee
+ (marketing) medewerker Julia van Steijn & eigenaar Jacco van Delden van Rovero
+ view the comments