
Bij LUX BRANDS gaat het niet alleen om leads genereren of tijdelijke marketingcampagnes. Wij richten ons op het creëren van een unieke klantbeleving die écht raakt.
In deze blog lees je meer over hoe wij met oog voor beleving, schoonheid en resultaat, bedrijven helpen hun verhaal te vertellen. Of het nu gaat om een volledige rebranding of het ontwikkelen van nieuwe concepten, wij zetten ons graag in om elk project tot een uniek succes te maken!
Geen standaard marketing- of reclamebureau
LUX is geen standaard marketing- of reclamebureau waar je aanklopt als je alleen nieuwe leads wilt genereren. Onze focus ligt altijd bij de beleving van de klant. We kijken naar het verhaal of het concept van het bedrijf en bedenken hoe we de boodschap kunnen overbrengen op een manier die de doelgroep raakt en in beweging zet. Dit doen we altijd met oog voor beleving en schoonheid.
Hiermee trekken we een nieuwe doelgroep aan, maar zorgen we er vooral voor dat, wanneer de doelgroep fysiek of digitaal een voet over de drempel zet, ze een ervaring ondergaan die hen verbindt met het merk, idee of bedrijf.
“Wij willen dat mensen iets meemaken dat hen raakt en dat ze zich verbonden voelen met het merk of de organisatie. Het doel hierbij is om een blijvende indruk te maken, zodat jullie bedrijf of dienst automatisch in de gedachten van de doelgroep komen.” aldus Elsa.
Een uniek fundament
Hoe zorg je ervoor dat jouw doelgroep daadwerkelijk verrast wordt en zich aangesproken voelt? Bij LUX denken we graag mee met creatieve ideeën voor jouw doelgroep. Daarnaast werken we veel met bedrijven en merken die hun fundament of merk een flinke update willen geven.
Zeker bij bedrijven die al jarenlang bestaan, kan de communicatie en de uitstraling van het merk of bedrijf soms achterblijven. De waarde die deze bedrijven of merken brengen, wordt vaak niet goed overgebracht. Wat wij vaak zien, is dat bedrijven hun focus leggen op de groei en efficiëntie van hun merk. En dat is logisch. Maar de uitstraling en het vertellen van het unieke verhaal is voor de lange termijn een enorm belangrijk aspect om deze groei te kunnen blijven waarmaken.
“Het is onze taak om jullie verhaal weer een nieuwe, frisse jas te geven en helder over te brengen, zodat de doelgroep zich weer aangesproken voelt. Met een efficiënte aanpak zorgen wij ervoor dat jouw bedrijf of merk het verhaal vertelt dat jij wilt uitstralen, met een resultaat waar je jarenlang plezier van hebt.” zegt Elsa.
Één van onze unieke projecten
Een van de projecten waar LUX trots op is, is de samenwerking met Motherdock. Lisa (founder van Motherdock) kwam bij LUX met haar merk Prophetic Care Line, een unieke verzorgingslijn die ze graag beter op de markt wilde zetten.
LUX begon met het bouwen aan de basis, zodat het verhaal van het merk vorm kon krijgen. Vervolgens werden de website en de campagnes ontwikkeld, waarin de focus volledig op de beleving lag. De eerste campagne (een offline campagne in Rotterdam) was een groot succes en zette de toon voor de toekomstige projecten. “Het is geweldig om te zien hoe het merk tot leven is gekomen en wat voor impact deze basis nu al heeft gehad.”
Bij LUX BRANDS werken we met bedrijven uit diverse branches, wat ons werk niet alleen veelzijdig, maar ook uniek maakt. Deze brede ervaring stelt ons in staat om voor elk project nieuwe concepten te bedenken die écht impact maken.
Ben je benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Laten we samen in gesprek gaan en ontdekken hoe we jouw merkbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen.
Meer weten? Let’s connect!
+ view the comments